هتل بوتانیک لارا آنتالیا
نوشته شده توسط : mary

 هتل بوتانیک لارا آنتالیا

هتل بوتانیک لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه لارا است که نام قدیم آن رکسوس لارس بوده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و توسط جنگل های سبز وو زیبا احاطه شده است. اتاق های این هتل همگی دارای امکانات رفاهی لازم  برای مسافران تور تور آنتالیا آذر 94 مانند تلویزیون صفحه تخت , دی وی دی پلیر , مبلمان , بالکن با چشم انداز دریای نیلگون مدیترانه و.... می باشد.

هتل بوتانیک لارا آنتالیا

این هتل دارای 5 استخر و چند رستوران و کافه ساحلی می باشد که گردشگران تور آنتالیا دی 94  پس از شنا می توانند به این رستوران یا کافه بروند و هرآنچه را که می خواهند نوش جان کنند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

هتل بوتانیک لارا آنتالیا

در رستوران های لوکس این هتل انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی , ترکی , چینی و... با طعمی بی نظیر  که برای مسافران تور آنتالیا تعطیلات دی 94 سرو می شود و کافه های آن نوشیدنی ها و اسنک های بی نظیری را  برای مهمانان خود سرو می کند.

هتل بوتانیک لارا آنتالیا

از دیگر امکانات رفاهی تفریحی این هتل می توان به سونا , جکوزی , سالن بدنساز , سالن ماساژ , حمام ترکی , زمین تنیس , زمین والیبال , پارک آبی , استخر ویژه کودکان و.... اشاره کرد که گردشگران تور آنتالیا زمستان 94  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

هتل بوتانیک لارا آنتالیا





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل بوتانیک لارا آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: